rocknroll

Sådär.

I fredags var stefan och jon här. Jag lagade middag bestående utav fläskfilé i svampsås och klyftpotatis. Mycket gott.
Jag spelade lite metal gear solid 4 men tröttnade rätt fort på det.
Lördagen åkte vi som jag nämnde tidigare o storhandlade på icamaxi o martin ohlsson, så nu är kylen välfylld igen =)
Efter det åkte jag med stefan ut till ekerö, bytte om och sen var det jobb på ok/q8. Fick se delar av sverige - portugal och var nöjd med det lilla jag såg, synd att inte elmander fick göra det målet han behöver för att bli ordinarie.
Jobb även söndagmorgon, blev hämtad av mamma som körde hem mig. Hade ju lite bråttom till nästa event, sjöslaget.
Snabbdusch, byta om o sänka en stark grogg, sen bar det iväg.
Alla på den där djävla båten har ju studentoveraller och henke och jag körde på vår egna lilla taktik. Vi gick dit i motoroveraller och körde lite parodi på resten. Det blev en rätt blöt fest, mycket kul o konstigt folk.
En kille hoppade överbord på natten, så det blev lite pådrag med kustbevakning och grejer, men dom hittade inte honom. Trist men det är väl lite sånt som händer...
det gick ju inte att vara nykter i det där sällskapet, så det var bara till att se till att bli full igår(måndag) också.
 

Idag tisdag gick jag upp 6, tog bussen vid 7. kom till spånga 20 över typ. Sen blev ett tåg inställt, och ett tåg gick sönder. 45 minuter senare kom jag tillslut till centralen (brukar väl ta 12 min annars)...
Vi gjorde lite på seminariejobbet, och gick till föreläsningen. Världens segaste professor stod och babblade i nästan 3 timmar, det var så sjukt segt att sitta där och lyssna på tjatet när man dessutom hade lite ont i huvudet.
Sen blev de lite finputs på arbetet och hemåkning.
Ikväll har jag pumpat dragonforce nya skiva Ultra Beatdown. Mycket bra =)

Kommentarer
Postat av: Henke

ta bort de där ASSÅ

2008-10-15 @ 20:44:05
URL: http://loranga.blogg.se/
Postat av: Chris de kök

haha sånt som händer. Gillar er sköna attityd till att folk dör på era studentfester=)

2008-10-16 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0