Sjuk

Igår eftermiddag fick jag influensan. Låg i soffan med årets frossa och mådde bara skit. sen när jag vid 1 tiden inatt lyckades kravla mig in i sängen gick det bara utför.
Först och främst ska ni veta att jag inte är en person som kan sova helt stilla o tyst men detta tog priset.
Beroende på hur jag låg, vilken kudde av mina fem jag använde och hur jag hade benen så pratade sängen med mig.
Typ förbannade mig och hotade mig. Jag kommer dö om jag använder den kudden över ansiktet.
Efter typ 10 timmar trodde jag hade det gått 20 minuter. helvetesnatt var det.

tur man har henke som lagar mat åt mig

Kommentarer
Postat av: tiny

i know the feeling, åkte på influensan i söndags, ligger fortfarande med feber, it sucks!!
krya på dig!!

2008-01-30 @ 18:56:14
URL: http://tinytara.blogg.se
Postat av: Stefan

Hmm fast mamma sa att det nog var halsfluss... Då man inte brukar ha ont i halsen av influensa.

2008-01-30 @ 21:13:57
URL: http://stefangrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0