Jaja. long time no see.
sedan nyår har jag börjat jobba igen. Gått lite segt, känns schletet o jobba på sånt skitjobb.
Helgen var lugn, hemma o sen ute på ekerö o firade syrran + mamma som fyllde år igår.
Mamma o pappa som för övrigt är på mauritzius just nu o solar säkert järnet.
Denna vecka har jag haft lite fullt upp... Måndags bokade vi in festen på Soft kök o bar till den 9e Februari. Ägaren där är helskön, bjöd på öl och satt och snackade länge.
Tisdags var vi hos jon (jag har fortfarande din present här), spelade lite wii o käkade upp hans mat.
Onsdags stack jag, kjell och stefan på hockey på hovet. Aik - leksand 2-3 =) Riktigt skön match och kul o se leksand igen.
Sovit jättedåligt hela veckan och e heeelslut på morgonen när jag vaknar.
Maten idag(tillägnad Maria) :
image135

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack lilla Stefan!

2008-01-10 @ 22:10:31
Postat av: Karolin

Råd byt jobb om du vantrivs, om man jobbar på ett dåligt jobb, kan det påverka sömnen och därav trötthet;)! TREVLIG LÖRDAG!

2008-01-12 @ 15:56:06
URL: http://babybabylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0