Problem

Varför är det alltid samma visa. Man dansar på en fest/krogen. Tjejerna vimlar runt och tillslut börjar någon försöka prata med en. Efter ett par tappra försök med gester att försöka få fram att jag fan inte hör ett ord du säger får man tillslut ge upp och gå av dansgolvet för att iaf förklara att jag är döv! (almost)
Problemet igår: Missade ett par viktiga saker (enligt henne) Typ vad hon hette. Så när hon tillslut ställde mig mot väggen och frågade vad hon hette la jag bara på ett fint leende och sa att jag har fan ingen aning! :D


Kommentarer
Postat av: Henke

du snarkar så det hörs ut hit, tit.

puss

2008-01-28 @ 01:49:46
URL: http://loranga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0