Hoho

Läste precis henkes blogg. gulleponken som man aldrig kan bli riktigt arg på.
han skrev ett ganska seriöst inlägg så det får ju en själv att tänka lite.
Tex på hur ens tankar på samboboendet skulle bli jämfört med utfallet.

Sakna familjen man bott med hela sitt liv var inte så stort steg emot att göra lumpen, har ungefär samma kontakt med "dom" som jag hade innan.
Disk, matlagning, ordning på saker, inhandling av mat och the issues med våra olika sovtider...
Disken görs inte allt för ofta men wtf vi lider inte, båda sköter det lika dåligt även fast man gillar o gnälla lite extra.
Matlagningen går helt okej, varannan dag är det nog. han gillar att exprimentera mera men akta mina pannkakor
Ordning på saker : XXXXXXXXXXXXXXXXXX ni skulle se skrivbordet och sovrumsgolvet hahahhahahahhahaa
Handla mat är det nog jag som gör mest, iaf basicsakerna med bröd, mjölk osv. Måste storhandla mer, slut på allt!
Sovtiderna börjar nog bli bättre. tidigare blev jag ofta tjurig för att han låg och sov hela tiden. Jag sover aldrig mer än max 7 timmar per dygn och hade därför lite svårt att förstå varför det ska behövas 12 bara för att man är nattjobbare. Samt att det måste väl vara 1000% roligare att sova 08 - 16 ist för 11 - 20. Då det måste finnas mycket mer att göra 16 - 20 än 08 - 11.

Men vem bryr sig. Vi vet att vi kan ha det jävligt kul, man kan inte snacka om allt jämnt och allt är inte frid o fröjd hela tiden.
Jon och Stefan, ni får inte på något sätt känna er dissade här, i love u all men henke för fan vad glad jag är att jag har dig och hoppas det får fortsätta så, trots att jag gärna går barfota, slänger lite kläder överallt, lagar enkel mat, bajsar på din kudde eller väcker dig varje dag.
Juni 2003
image139

Kommentarer
Postat av: karro

aaaaw så söta :)

2008-03-13 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0