shit pomfritt nu

Nu var det länge sen jag skrev något här. Sen sist har det hänt ganska mkt.
jag var ju hemma sjuk med nå konstiga symptom förra veckan. På Onsdagen ringde lagerchefen från webhallen och ville att jag skulle börja jobba hos dom. Självklart tackade jag ja till det. Sen typ 1 timme efteråt ringer hon från Telia där jag var på intervjuv för 2v sen.
Tjänsten jag var där för var inte aktuell då deras rekrytering avstannat, men hon sa att det fanns andra platser hon kunde rekommendera in mig i.
Men jag beslutade mig för att iaf prova på detta på webhallen och så har det fortsatt nu i veckan.
Mina arbetstider är 07-1630 med 1h lunch mån-tors. Fredagar 07-13 utan lunch.
Jag jobbar med att ta emot leveranser som kommer till lagret, paketera upp och inventera. Sedan lägga in i systemet och sen ut på sin lagerplats.
Mkt gående o ganska jobbigt men det rullar på.
Idag var grapparna o spelade squash. Jag förlorade min första match på väldigt länge mot jewn. GG

Årets fest på lördag! Har du inte hört om den så förtjänade du antagligen inte o komma =) Haha. Jag, Jon och Antonia ska firas!
Imorrn är det möte för korplaget i fotboll som vi ska starta. Det blir fett!


PEACE.
Btw , Yoghurten i vår kyl var bäst förut. Behöver jag säga mer

Kommentarer
Postat av: Annika

Får man utnyttja din personalrabatt på webhallen då..? Om du har någon dvs..? :D

2008-02-07 @ 22:57:31
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: phin

ja det var länge sen. kul att veta att du kommer ihåg din blogg adress:)

2008-02-18 @ 18:06:16
URL: http://galenfilur.blogg.se
Postat av: Karin

Tack för senast! Vilket ös det var! Miss you like crazy!

2008-03-09 @ 23:10:00
URL: http://explicit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0