Update!

Muck, flyttat hemifrån, inflyttningsfest, söka jobb
Tiden går fort när man har roligt.
Tänkte försöka ge en liten summering på vad jag sysslat med sista året(sedan inryck).
Bilder kommer självklart !:D

7 Augusti rykte jag in i Boden. Spenderade 17 timmar på tåget upp och kom dit nervös o spänd.
Vi fick lära oss hur man går, står, pratar, är tyst, putsar kängor, bäddar säng, passar tider, omprov på tidspassning, omprov på omprovet, säkerhetsbestämmelser på vapnen, hur man går en mil och sedan en mil tillbaka, samt hur det är att ha bråttom med ALLT man gör.
När jag fick permis efter 2v väntade en kräftskiva hemma med massa kompisar.
Fyllebild nr1:
image24



Efter helgen väntade första skjutningarna med Ak-5orna och första flygresan hem.


Min grupp första 2månaderna:
image27

Flyget hem ;)
image28

Det var allt för augusti!
Kommentera gärna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0