Paintball =)


Gårdagen spenderades med mina 12 bästa kompisar på en paintballbana vid årsta havsbad. Vi hade 3 timmar att spela på och mycket bollar att skjuta upp =)
Camouflagelaget: Stefan, Stefan, Jon, Robert, Rickard, Christian och Kjell.
Helgröna: Björkman, Johan, Henke, Jimmy, Victor, Jonas.


Jonas Björkman och Rickard

Kjell Jimmy och Victor

Diskussioner om laguppdelning, alla var tydligen eniga på att jag skulle vara kanin och starta i mitten.

Jon Björkman och Christian

Laddning

Kusinen Johan

Kusinen Jon

Björkman försökte få håret färgat :)

Christian och Jon
image70
Jag, Lindhe och Stefan

Stefan

Björkman in action.

Offer för de rosa bollarna

Lindhe blev lite ägd

Björkmans armar.



Det var en assoft kväll, mycket trevligt och bra spel. Nästa gång blir det inomhus =) måste ju testas.
GG


Kommentarer
Postat av: Karolin

Vad kul:-D! Jag vet inte om jag skulle våga testa det, för det verkar göra så ont... Haha!

2007-08-19 @ 17:35:32
URL: http://babybabylicious.blogg.se
Postat av: galenfilur

Härligt att se killar kriga lite. Du måste sakna lumpen;)

2007-08-21 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0