På allmän begäran

Kommer denna bilden
Jag o brorsan från januari 2006
image51


Senaste tiden:
Fredags: Fest hos jonas som fyllt 21. Det var soft.
Lördags: Fest hos Antonia, det var soft.
Söndags: slapp hos oss, jon gled över med sin dator.
Måndags: ännu mer slapp efter att jag varit på en jobbintervjuv.
Tisdags: Mest slapp, spelade poker och väckte jon och henke vid kl 17.
Onsdags(idag): Stack iväg imorse, hämtade jon som kört en körlektion, vi åkte och köpte guitarhero2, rock the 80s.
Hem efter det och slappa tills jag halv 6 väckte Jon. Vi blev upphämtade av mamma som körde mormor och morfar. Bakom den bilen satt min moster och hennes familj. Även den sista mostern anslöt och vi åkte och spelade minigolf igen :D Denna gången blev det dock bara en delad seger med Cristina på 48 slag.

Imorrn ska jag spela golf med mormor, morfar och cicki igen. Drar iväg vid kvart i 8 :|||
Fredag ska vi grilla hos henkes mamma, fira att han fyller år snart. Hela 3 år sedan vi var hos din far och spelade fotboll osv.
Snart kommer bubbis hem också efter 2 veckor i Thailand.

Kram


Kommentarer
Postat av: josse

läskigt men nånstans ganska gulligt;).

2007-08-02 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0