Nytt moment i bloggen

Nu skall det bli lite av en dagbok där jag berättar vad jag gjort senaste tiden. Det lär nog inte bli varje dag men kan ju försöka.
En del av bloggen kommer kallas "personer jag mött", där jag ska försöka visa en bild på någon person jag träffat just den dagen.

Onsdag den 8e.
Mys hemma med Malin, sen kom Stefan hit och vi nördade ett tag. Vi lagade korv och spaghetti, väckte henke och drog till kista för att spela squash med Jon. 45 Minuter räckte alldeles utmärkt och kändes lagom att börja med.
Sedan pös jag med tvätten(haha) ut till föräldrarna på Ekerö, satte igång en maskin och somnade till Jurassic park 2 eller 3(?) i soffan.
Personer jag mött del 1:
image58
Mina föräldrar hemma på Ekerö:


Torsdag 9e:
Henkes födelsedag ! Jag drog till Troxhammar (min golfklubb), stod och chippade i 40 minuter. Min moster Cicki kom dit i ganska god tid innan vi hade starttid.
Det var skönt att få spela golf igen och efter en out of bounds på hål 1 (mulligan), så fick jag igång spelet.
Rundan gick jag på 86 slag och 38 poäng, det innebar handicapsänkning. Dock har jag inte gjort ändringen än så vet inte vad jag får efter den.
Väl hemma igen fiskade Karin fram vår trimmer och satte igång med håret. Blev ganska nöjd :)

Stefan och jag pös hem till mig och Henke för att gratta honom på födelsedagen, han öppnade dörren nyvaken endast iförd kallingar. Jag tog hand om disken och Henke styrde upp Tacos.
Antonia kom hit och vi käkade mat + tårta :)))
Personer jag mött:

Stefan


Födelsedagsbarnet Henke


Moster Cicki

image57
Jon, Antonia, Henke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0